آخرین بروزرسانی: 01/08/1400

مشتری گرامی استفاده شما از وبسایت کاروکیل  و خدمات آن به منزله موافقت و قبول شما نسبت به قوانین مندرج در این صفحه است به همین دلیل لازم است پیش از استفاده از این وبسایت به مطالعه قوانین آن بپردازید و در صورتی که این قوانین و مقررات را قبول ندارید، سریعاً استفاده از خدمات این سایت را متوقف نمایید. قوانین سایت برای شما به عنوان مخاطب وبسایت کاروکیل اعمال می شود و در مراجع قضایی به عنوان یک قرارداد الزام آور تلقی شده و به آن استناد خواهد شد.

  • تعاریف

الف- شبکه های اجتماعی این وبسایت عباتند از:

  1. کانال کاروکیل در تلگرام به آدرس
  2. صفحه کاروکیل در لینکدین به آدرس
  3. صفحه کاروکیل در اینستاگرام به آدرس:
  4. صفحه کاروکیل در توییتر به آدرس:
  5. به محصولات و شبکه های اجتماعی کاروکیل از این به بعد  به اختصار کاروکیل گفته می شود.

الف- مشتری:  شخصی که برای دریافت مشاوره تلفنی، وبسایت کاروکیل را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است.

ب- مشاور:  شخصی که به متقاضی، مشاوره تلفنی ارائه می کند و صلاحیت وی قبلا توسط تیم حقوقی کاروکیل تایید شده است.

ج- کاربر: شخصی که در سایت کاروکیل سوال خود را مطرح می کند یا به سوالات مطرح شده پاسخ می دهد.

د- بازدیدکننده: شخصی که مشتری یا کاربر وبسایت کاروکیل نیست ولی از محتویات کاروکیل استفاده می کند.

ه- مخاطب:  شخصی که مشتری، مشاور، کاربر یا بازدیدکننده کاروکیل می باشد.

و- سوالات مطرح شده:  هر سوالی که در صفحه پرسش و پاسخ سایت کاروکیل مطرح شده است.

ز- پاسخ های ارائه شده:  هر پاسخی که در صفحه پرسش و پاسخ سایت کاروکیل مطرح شده است.

2– قوانین کلی

2-1- کاروکیل به عنوان یک سایت ایرانی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید.

2-2- قوانین استفاده از کاروکیل به طور متناوب و به فراخور نیاز بروزرسانی می شوند و تاریخ آخرین بروزرسانی در بالای این صفحه آورده می شود. این قوانین در بالای صفحه سایت، در تب کاروکیل ذیل عنوان ” قوانین و مقررات” موجود و قابل مشاهده است.

2-3- مخاطب با قرار دادن اطلاعات خود در کاروکیل، رضایت خود را از دریافت تماس، سرویس پیام کوتاه یا ایمیل از سوی کاروکیل یا مشاور کاروکیل اعلام می نماید.

2-4- کاروکیل محتویات مخاطب را ذخیره کرده و می تواند به آنها دسترسی داشته باشد و از این اطلاعات درچارچوب قوانین و با رعایت اصول حفظ حریم خصوصی بهره خواهد برد.

2-5- هرگونه تلاش برای هک وبسایت کاروکیل ممنوع است و همچنین، استخراج انبوه اطلاعات و محتویات مخاطبان (شامل استفاده از ربات ها و کرالر ها، افزونه ها و هر تکنولوژی دیگر و یا به صورت دستی) نیز ممنوع بوده و مرتکبین آن وفق قانون مجازات اسلامی و قانون جرایم رایانه ای مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

2-6- مخاطبان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با پشتیبانی کاروکیل تماس بگیرند و کاروکیل پس از بررسی و صحت گزارش، اقدامات لازم را در راستای جلوگیری از آن انجام خواهد داد.

3- مشاوره تلفنی:

1-3- امکان ثبت درخواست مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز و در ۷ روز هفته وجود دارد. اگرچه ارسال درخواست برای مشاور از ساعت ۸:۳۰ صبح الی 18 در طی روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه انجام می شود.

2-3- پس از ثبت مشاوره تلفنی و پرداخت هزینه، به دلیل مشکلات عودت وجه و کارمزد و سایر موارد امکان استرداد وجه و لغو درخواست وجود ندارد.

3-3- تنها در صورت نارضایتی مشتری از ارائه مشاوره گرفته شده و با ذکر دلیل و پس از هماهنگی با مشاور مربوطه، 50 درصد از مبلغ پرداختی به اضافه هزینه نقل و انتقال وجه از مشتری کسر و مابقی ظرف هفت روز از تاریخ اعلام نارضایتی و درخواست مطالبه وجه توسط مشتری به پشتیبانی بیدبرگ، به شماره کارتی که مشتری با آن ثبت سفارش و پرداخت وجه انجام داده است، عودت داده خواهد شد.

4-3- مشتریان مکلفند از ثبت درخواست مشاوره با اسم های دروغین و یا اسامی افراد دیگر اکیداً پرهیز نمایند و ترجیحاً با شماره کارتی که به نام شخص خود ایشان است، نسبت به ثبت درخواست مشاوره تلفنی اقدام نمایند.

 

4– صفحه پرسش و پاسخ کاروکیل

1-4- کاربر می تواند سوالات خود را در حوزه های بیمه، مالیات و امور حقوقی را در صفحه پرسش و پاسخ کاروکیل مطرح کند.

2-4- سوالات و پاسخ های ارائه شده می بایست به زبان فارسی باشند. سوالات و پاسخ هایی که به زبانی غیر از زبان فارسی مطرح می شوند، حذف می شوند.

4-3- سوالات مطرح شده در صفحه پرسش و پاسخ کاروکیل توسط کاربر انجام می شود. کاروکیل هیچ گونه مسئولیتی نسبت به سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده ندارد. کاروکیل صرفا بستر نمایش این سوالات و پاسخ ها را ایجاد می کند. پاسخ های کاربران و مشاوران صرفا مشاوره ای است و مخاطبان تصمیم گیرنده و مسئول اجرای آن پاسخ می باشند. هر شخصی مکلف می باشد شخصا از صحت سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده از مراجع ذی صلاح اطمینان حاصل کنند. پاسخ های ارائه شده به مخاطب در کاروکیل قابل استناد در هیچ یک از مراجع قضایی و اداری نیست. هر شخصی می تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با کاروکیل تماس بگیرد و کاروکیل پس از بررسی و صحت گزارش، اقدامات نظارتی و حقوقی لازم را انجام خواهد داد.

4-4- کاروکیل هیچ یک از محتویات پروفایل های کاربران، سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده را در سایت های پرسش و پاسخ کاروکیل را صحه گذاری نمی کند. هر شخصی مکلف می باشد شخصا از صحت سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده از مراجع ذی صلاح اطمینان حاصل کنند. هر شخصی می تواند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با کاروکیل تماس بگیرند و کاروکیل پس از بررسی و صحت گزارش، اقدامات نظارتی و حقوقی لازم را انجام خواهد داد.

5-4- پاسخ های ارائه شده توسط کاربران، براساس اطلاعات ارائه شده در سوالات مطرح شده می باشد و نظر شخصی آنها و نظریه مشاوره ای می باشد. بدیهی است نظر دیگر کارشناسان و مشاوران می تواند متفاوت باشد. نتیجه پرونده نیز می تواند با توجه به شرکت و سازمان مربوطه، آیین نامه های جدید و داخلی و مسئول بررسی پرونده متفاوت باشد. مخاطبان تصمیم گیرنده و مسئول اجرای آن پاسخ می باشند. هر یک از بازدیدکنندگان و کاربران مکلف هستند شخصا از صحت پاسخ های درج شده از مراجع ذی صلاح اطمینان حاصل کنند. بازدیدکنندگان و کاربران می توانند در صورت مشاهده هرگونه پاسخ اشتباه با کاروکیل تماس بگیرند یا پاسخ را گزارش دهند و کاروکیل پس از بررسی و صحت گزارش، اقدامات نظارتی و حقوقی لازم را انجام خواهد داد.

6-4- ایجاد چند حساب کاربری توسط یک شخص در سایت های پرسش و پاسخ کاروکیل ممنوع است. کاروکیل رأسا و بدون اخطار قبلی نسبت به حذف کلیه حساب های کاربرانی که توسط یک شخص ایجاد شده است اقدام می کند. بدیهی است، کلیه پاسخ های کاربر خاطی نیز حذف شده و شخصی که حساب کاربری او به این دلیل حذف شده است، حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.

4-7- هرگونه لینک، هایپرلینک و تبلیغ سایتی در سایت پرسش و پاسخ کاروکیل، تبلیغات متنی محسوب می شود. همچنین، هایپرلینک در قسمت امضاء به سایت های دیگر تبلیغات متنی محسوب می شود. جهت آگاهی از تعرفه تبلیغات می توانید با پشتیبانی سایت کاروکیل تماس بگیرید. در صورت مشاهده لینک و هایپرلینک ، لینک یا پاسخ مربوطه حذف می شود و کاروکیل راسا و بدون اخطار قبلی نسبت به حذف کاربر خاطی اقدام می کند. بدیهی است، کلیه پاسخ های کاربر خاطی نیز حذف شده و شخصی که حساب کاربری او به این دلیل حذف شده است، حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را ندارد.

4-8- کاربران کاروکیل متعهد می شوند از انتشار محتوایی که موجب بروز و گسترش خشونت اعم از قومیتی، ملیتی، جنسیتی، نژادی و مصادیق آن می شود، جلوگیری کنند. کاروکیل محتویاتی که ممکن است منجر به بروز و یا گسترش خشونت شود را بدون اخطار قبلی به کاربر حذف می کند. و کاربر از این جهت حق اعتراضی ندارد.

4-9- مشاوران پاسخ دهنده به سوالات حق ندارند در قسمت پاسخ دهی به کاربران، با شماره تلفن و سایر روش ها نسبت به تبلیغ خود و یا موسسه شان بنمایند و در صورت مشاهده این موارد پس از حذف پاسخ ، با مشاور قطع همکاری بعمل خواهد آمد.

4-10- استفاده از مطالب، سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده در کاروکیل با ذکر منبع، بلامانع می باشد.

4-11- کاربران موظف هستند کلیه قوانین و مقرراتی که در خصوص محتویات قابل انتشار از مراجع قانونی و یا هرگونه اطلاعات محرمانه از جمله اطلاعات کارفرمایان و شرکت های خصوصی صادر گردیده اند را رعایت نمایند. چنانچه محتویاتی خلاف این مقررات توسط کاربران منتشر شود، کاروکیل مسوولیت سوء استفاده و انتشار این محتویات را نمی پذیرد و به محض دریافت گزارش تخلف از مقررات، محتویات منتشر شده را حذف می نماید.

4-12- سوالات مطرح شده و پاسخ های ارائه شده در سایت های پرسش و پاسخ کاروکیل در دسترس عمومی قرار می گیرند و امکان به اشتراک گذاری محتویات فوق توسط مخاطبان کاروکیل وجود دارد. در صورتی که کاربران می خواهند سوالات اشان به صورت خصوصی و بدون دسترسی عموم به محتویات سوال آن ها بررسی شود می بایست از مشاوره تلفنی کاروکیل استفاده کنند.

4-13- کلیه کاربران می بایست از درج محتویات غیراخلاقی و غیرقانونی و خارج از شئون اسلامی و عرفی پرهیز نمایند. در صورت گزارش تخلف، کاروکیل می تواند محتویات را تصحیح، حذف و یا دسترسی به آن را محدود و یا عضویت آن شخص را خاتمه دهد.

14-4- کلیه پروفایل ها و محتویات عمومی در کاروکیل در دسترس همگان قرار دارد و امکان به اشتراک گذاشتن پروفایل و محتویات آن با ذکر منبع از طرق مختلف، از جمله شبکه های اجتماعی و سایت های اشتراک گذاری لینک، توسط مخاطبان وجود دارد.

15-4- کاروکیل مجاز است بر طبق قوانین سایت در این صفحه و در چارجوب رعایت قوانین حریم خصوصی از محتویات و پروفایل مخاطبان استفاده نماید؛ از جمله آنها را بصورت برگزیده در قسمت دیگری از سایت نمایش دهد یا در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارد.

16-4- کاروکیل به عنوان ادمین سایت، حق هرگونه حذف و ویرایش محتویات پروفایل ها، سوالات و پاسخ های ارائه شده را دارد.

5- تبلیغات در کاروکیل

مطابق ماده ۳ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مسئولیت تبلیغ خلاف واقع بر عهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است. کاروکیل محتوای آگهی های تبلیغاتی منتشر شده در سایت و شبکه های اجتماعی کاروکیل  و صحت و سقم را تایید نمی­نماید و صرفاً به عنوان نمایش دهنده آگهی، هیچ­گونه مسوولیتی در قبال محتوای آگهی­های درج شده در سایت و شبکه­های اجتماعی کاروکیل را نمی­پذیرد.

6-  خاتمه همکاری، فسخ قرارداد و استرداد وجه ناشی از ثبت درخواست مشاوره

1-6- مشتریان پس از ثبت درخواست مشاوره، به غیر از بند سه از ماده سه این قرارداد، به هیچ عنوان دیگری حق فسخ و یا استرداد وجه را ندارند.

6-2- در موارد ذیل کاروکیل می تواند راسا و بدون توضیح علت، در صورت تشخیص، عضویت کاربران را خاتمه دهد:

  • تخلف از قوانین کشوری و قوانین سایت
  • جعل هویت اشخاص
  • درج محتویات غیر اخلاقی و غیر قانونی
  • دریافت گزارش مبنی بر ارتکاب تخلف از سوی کاربران
  • ایجاد چند حساب کاربری توسط یک شخص جهت امتیاز به خود
  • آزار و اذیت کاربران در پیام خصوصی بعد از گزارش کاربران
  • ثبت محتویاتی که منجر به گسترش خشونت می شوند.

7– حقوق مالکیت معنوی

همه کاربران و بازدیدکنندگان، در هرگونه استفاده از کاروکیل و محتویات پروفایل کاربران، ملزم به حفظ و رعایت قوانین حقوق مالکیت معنوی هستند.

8- تماس با کاروکیل

برای پاسخگویی به مشکلات، درخواست های کاربران و گزارش تخلفات، سایت از قسمت پشتیبانی برخوردار است که کاربران می توانند از طریق قسمت تماس با ما، با پشتیبانی کاروکیل ارتباط برقرار کند.

9- قانون حاکم محل قرارداد

ممکن است اقامتگاه مخاطب (کاربر، عضو، بازدیدکنننده و مشاور) خارج از شهر تهران یا کشور ایران باشد. از آنجا که محل سرور و دفتر مرکزی کاروکیل در داخل ایران و در شهر تهران مستقر است، قانون حاکم بر روابط طرفین، قوانین جمهوری اسلامی ایران و مراجع قضایی صالح، مراجع قضایی شهر تهران هستند.